UDÁLOSTI
Státní svátek - Velký pátek21. 04. 2025
Velikonoční pondělí23. 04. 2025 08:00 - 23. 04. 2025 13:00
Fotografování žáků a tříd24. 04. 2025 16:15 - 24. 04. 2025 17:00
Pedagogická rada za II. pololetí šk.roku pro žáky 8.E, 8.F a 4.A24. 04. 2025 17:30 - 24. 04. 2025 19:30
Třídní schůzky od 17:30, konzultace 17:30-19:3025. 04. 2025 08:00 - 25. 04. 2025 12:30
Předání vysvědčení žákům 8.E, 8.F, 4.A - 2.,.3. VH akce maturantů, 4.VH - vysvědčení, 5. VH poslední zvonění - zvon29. 04. 2025 08:00 - 29. 04. 2025 12:00
JPZ: Náhradní termín přijímacích zkoušek (pro všechny obory vzdělávání)30. 04. 2025 08:00
JPZ: Náhradní termín přijímacích zkoušek (pro všechny obory vzdělávání)01. 05. 2025
Státní svátek - Svátek práce02. 05. 2025 08:00 - 02. 05. 2025 10:30
MZ: Didaktický test z M 8:00-10:30Informace o zpracování osobních údajů
Adaptační kurz 1.A
Adaptačního kurzu se zúčastnili všichni studenti třídy. Kurz proběhl v náhradních prostorách, které dostala agentura zajišťující program k dispozici. Objektivně méně pohodlné ubytování v podobě dvou velkých místností, z nichž jednu obývalo 23 dívek a druhou 7 chlapců, považujeme za výhodné z hlediska utváření vztahů v kolektivu.
Program byl zajištěn dvěma lektory na velmi vysoké odborné úrovni. Studenti prošli velmi netradičním úvodem a následně různými fyzickými i psychickými zkouškami. Vždy byl kladen důraz na kooperaci ve skupině, skupiny se neustále měnily a program byl skvěle zajištěn i po materiální stránce. Po každé aktivitě následovalo zamyšlení, které bylo lektory vždy citlivě nastaveno tak, aby odpovídalo momentálnímu stavu skupiny. Jednotlivé aktivity předem připraveného programu procházely konečným výběrem s ohledem na celkové dění ve skupině. Lektoři se třídě věnovali v rozsahu 12 hodin denně včetně stravování, neboť též zajišťovali výdej jídla, a i během volného času studenty sledovali a komunikovali s nimi.
Pedagogové asistovali lektorům při organizaci některých aktivit a měli možnost pozorovat třídu během programu. Některých aktivit se mohli zúčastnit i aktivně, což ještě přispělo k lepšímu vzájemnému poznání a vytváření vztahu mezi studenty a jejich vyučujícími.