UDÁLOSTI
Schola Pragensis26. 11. 2024 08:00 - 26. 11. 2024 11:30
Exkurze do Poslanecké němovny Parlamentu ČR- 2.B26. 11. 2024 19:00 - 26. 11. 2024 20:30
Divadelní klub: Divadlo na Vinohradech - Danny Smiřický, Příběhy inženýra lidských duší.28. 11. 2024 09:50 - 28. 11. 2024 13:30
Divadelní představení v AJ - London´s Burning! (4.E, 4.F), 3. - 6. VH.28. 11. 2024 16:45 - 28. 11. 2024 19:00
Den otevřených dveří 16:45 až 19:0029. 11. 2024 07:00 - 29. 11. 2024 15:00
Odevzdání přihlášek k maturitě - jaro 202413. 12. 2024 11:45 - 13. 12. 2024 13:30
Zeměpisná přednáška - Chile (kino Světozor) - 2.A, 2.B, 6.E, 6.F23. 12. 2024 - 03. 01. 2025
Vánoční prázdniny 01. 01. 2025
Státní svátek - Den obnovy samostatného českého státu06. 01. 2025
Zahájení výuky v roce 2025Informace o zpracování osobních údajů
Adaptační kurz 1.A
Adaptačního kurzu se zúčastnili všichni studenti třídy. Kurz proběhl v náhradních prostorách, které dostala agentura zajišťující program k dispozici. Objektivně méně pohodlné ubytování v podobě dvou velkých místností, z nichž jednu obývalo 23 dívek a druhou 7 chlapců, považujeme za výhodné z hlediska utváření vztahů v kolektivu.
Program byl zajištěn dvěma lektory na velmi vysoké odborné úrovni. Studenti prošli velmi netradičním úvodem a následně různými fyzickými i psychickými zkouškami. Vždy byl kladen důraz na kooperaci ve skupině, skupiny se neustále měnily a program byl skvěle zajištěn i po materiální stránce. Po každé aktivitě následovalo zamyšlení, které bylo lektory vždy citlivě nastaveno tak, aby odpovídalo momentálnímu stavu skupiny. Jednotlivé aktivity předem připraveného programu procházely konečným výběrem s ohledem na celkové dění ve skupině. Lektoři se třídě věnovali v rozsahu 12 hodin denně včetně stravování, neboť též zajišťovali výdej jídla, a i během volného času studenty sledovali a komunikovali s nimi.
Pedagogové asistovali lektorům při organizaci některých aktivit a měli možnost pozorovat třídu během programu. Některých aktivit se mohli zúčastnit i aktivně, což ještě přispělo k lepšímu vzájemnému poznání a vytváření vztahu mezi studenty a jejich vyučujícími.