UDÁLOSTI
Státní svátek - Velký pátek21. 04. 2025
Velikonoční pondělí23. 04. 2025 08:00 - 23. 04. 2025 13:00
Fotografování žáků a tříd24. 04. 2025 16:15 - 24. 04. 2025 17:00
Pedagogická rada za II. pololetí šk.roku pro žáky 8.E, 8.F a 4.A24. 04. 2025 17:30 - 24. 04. 2025 19:30
Třídní schůzky od 17:30, konzultace 17:30-19:3025. 04. 2025 08:00 - 25. 04. 2025 12:30
Předání vysvědčení žákům 8.E, 8.F, 4.A - 2.,.3. VH akce maturantů, 4.VH - vysvědčení, 5. VH poslední zvonění - zvon29. 04. 2025 08:00 - 29. 04. 2025 12:00
JPZ: Náhradní termín přijímacích zkoušek (pro všechny obory vzdělávání)30. 04. 2025 08:00
JPZ: Náhradní termín přijímacích zkoušek (pro všechny obory vzdělávání)01. 05. 2025
Státní svátek - Svátek práce02. 05. 2025 08:00 - 02. 05. 2025 10:30
MZ: Didaktický test z M 8:00-10:30Informace o zpracování osobních údajů
Adaptační kurz kvinty
Žáci během kurzu absolvovali několik menších procházek a několik pěších výletů v atraktivní oblasti Šumavy, navštívili Čertovo jezero, podívali se na známé Šumavské vrcholy Pancíř a Můstek, prošli si několik zajímavých Šumavských hřebenů s krásnými výhledy. Navštívili také malebné městečko Železná Ruda s vyhlášenými cukrárnami a kavárnami a známá lyžařská střediska Špičák a Belveder.
Kromě výletů byl na programu také sportovní program v tělocvičně, která byla k dispozici v rámci ceny pobytu. Žáci si zahráli volejbalový turnaj, fotbal a basketbal, vyzkoušeli si také některé netradiční míčové hry.
Kromě turisticky a sportu byly součástí kurzu také společenské seznamovací aktivity v rámci jednotlivých tříd, dále různé soutěže a hry. V rámci těchto aktivit žáci např. navštívili galerii moderního umění, kde se zúčastnili pozoruhodné špionážní hry s fyzikální tematikou na motivy nedávno zhlédnutého filmu Oppenheimer.
Zajímavá byla i závěrečná diskuze o filmu, kde žáci rozebírali výše zmíněný film z různých pohledů.
Myslíme si, že díky rozmanitému a bohatému programu se žáci měli možnost lépe seznámit navzájem se třídou, poznat lépe také spolužáky z paralelní třídy a poznat své nové učitele. Věříme, že to přispěje k lepšímu fungování třídních kolektivů.