UDÁLOSTI
Matematicko-fyzikální soustředění (vybraní žáci posledních tří ročníků)20. 11. 2024 20:00 - 21. 11. 2024 21:30
Divadelní představení: Hon na jednorožce, divadlo Minor, 3.E21. 11. 2024 - 23. 11. 2024
Schola Pragensis21. 11. 2024 09:50 - 21. 11. 2024 12:30
Divadelní představení v AJ - Meeting W. Shakespeare ( 6.E, 6.F, 2.A, 2.B ), 3. - 5. VH.21. 11. 2024 09:50 - 21. 11. 2024 16:10
Exkurze ke školnímu jadernému reaktoru (Chs - 3.A, 7.E), 3. - 9. VH.21. 11. 2024 09:50 - 21. 11. 2024 12:30
Účast na hlavním líčení u Obvodního soudu pro Prahu 3 (7.E).26. 11. 2024 08:00 - 26. 11. 2024 11:30
Exkurze do Poslanecké němovny Parlamentu ČR- 2.B26. 11. 2024 19:00 - 26. 11. 2024 20:30
Divadelní klub: Divadlo na Vinohradech - Danny Smiřický, Příběhy inženýra lidských duší.28. 11. 2024 09:50 - 28. 11. 2024 13:30
Divadelní představení v AJ - London´s Burning! (4.E, 4.F), 3. - 6. VH.28. 11. 2024 16:45 - 28. 11. 2024 19:00
Den otevřených dveří 16:45 až 19:00Informace o zpracování osobních údajů
Adaptační kurz kvinty
Žáci během kurzu absolvovali několik menších procházek a několik pěších výletů v atraktivní oblasti Šumavy, navštívili Čertovo jezero, podívali se na známé Šumavské vrcholy Pancíř a Můstek, prošli si několik zajímavých Šumavských hřebenů s krásnými výhledy. Navštívili také malebné městečko Železná Ruda s vyhlášenými cukrárnami a kavárnami a známá lyžařská střediska Špičák a Belveder.
Kromě výletů byl na programu také sportovní program v tělocvičně, která byla k dispozici v rámci ceny pobytu. Žáci si zahráli volejbalový turnaj, fotbal a basketbal, vyzkoušeli si také některé netradiční míčové hry.
Kromě turisticky a sportu byly součástí kurzu také společenské seznamovací aktivity v rámci jednotlivých tříd, dále různé soutěže a hry. V rámci těchto aktivit žáci např. navštívili galerii moderního umění, kde se zúčastnili pozoruhodné špionážní hry s fyzikální tematikou na motivy nedávno zhlédnutého filmu Oppenheimer.
Zajímavá byla i závěrečná diskuze o filmu, kde žáci rozebírali výše zmíněný film z různých pohledů.
Myslíme si, že díky rozmanitému a bohatému programu se žáci měli možnost lépe seznámit navzájem se třídou, poznat lépe také spolužáky z paralelní třídy a poznat své nové učitele. Věříme, že to přispěje k lepšímu fungování třídních kolektivů.