UDÁLOSTI
MZ: Profilová písemná práce z Čjl 9:00-11:2003. 04. 2025 09:00 - 03. 04. 2025 10:30
MZ: Profilová písemná práce z Aj 9:00-10:30. 04. 04. 2025 09:00 - 04. 04. 2025 10:30
MZ: Profilová písemná práce z Fj/Nj 9:00-10:30. 04. 04. 2025 09:00 - 04. 04. 2025 11:30
MZ: Profilová písemná zkouška z MAaLA 9:00-11:30.10. 04. 2025 16:15 - 10. 04. 2025 17:15
Pedagogická rada za 3. čtvrtletí šk. roku11. 04. 2025 08:00
JPZ: čtyřleté studium - 1. termín14. 04. 2025 08:00
JPZ: čtyřleté studium - 2. termín15. 04. 2025 08:00
JPZ: osmileté studium - 1. termín16. 04. 2025 08:00
JPZ: osmileté studium - 2. termín17. 04. 2025
Velikonoční prázdniny Informace o zpracování osobních údajů
ZE ŽIVOTA ŠKOLY
Archeologická exkurze Pravěk

Ve čtvrtek 6. 10. navštívila 5.E obec Všestary u Hradce Králové. Na jejím okraji se nachází archeopark mapující hmotnou kulturu všech období pravěku na našem území. Viděli jsme tak ukázky obydlí od paleolitu do germánské polozemnice, inovativní technologie Keltů v podobě žernovu, hrnčířského kruhu či vysokých pecí, ale i mohylové hroby. Žáci si také mohli osahat repliky někdejších nástrojů a zbraní od pěstních klínů až po bronzový meč.
Výjezd projektu OPEN 58

Výjezd projektu OPEN 58 proběhl v Otevřeném mlýně v Kačicích. Akce se zúčastnili studenti 4. E. Studenti se kreativním způsobem učili zapojit do rozhodování o změnách veřejného prostoru. Z celé akce bude sestříháno video, které studenti představí na DOD.
Jazykově poznávací zájezd do Francie 2022

Po tříleté pauze jsme opět se studenty měli možnost navštívit v 2. polovině září Francii. Posledním „předkovidovým“ frankofonním zájezdem byla v roce 2019 poznávací Paříž a letos jsme navázali na naši dlouholetou tradici studijních pobytů v Montpellier. 46 studentů našeho gymnázia studovalo po 5 dopolední v jazykové škole Accent Français a odpoledne jsme věnovali výletům po okolí. Takto jsme měli možnost navštívit například přístavní městečko Sète a v nedaleké ústřicové farmě ochutnat tamní pochoutky, projet se lodí po moři a ramenu Malé Rhony, poznat město Arles s jeho římským amfiteátrem a pověstným „žlutým domem“ Vincenta van Gogha atd.
Více ZDE.
“Komunálky pro mladé” - Panelová diskuze s kandidáty na primátora/ku Hl. m. Prahy

Pod patronací DDM Prahy 2 proběhla ve čtvrtek 15.9. akce Komunálky pro mladé. Akce se zúčastnili studenti 7.E, kteří se zapojili do panelové diskuse s kandidáty na primátora Prahy.
Adaptační kurz primy

Školní akce a výlety na závěr školního roku

Ve dnech 27. - 29.6. 2022 všechny třídy podnikly závěrečné akce a výlety. Fotografie některých akcí si můžete prohlédnout na stránkách jednotlivých tříd, které se neustále aktualizují - ZDE
Exkurze na Stanici přírodovědců

Se skupinou studentů z 2. A a třídou 6. E jsme 6. 6. a 22. 6. 2022 navštívili pražskou Stanici přírodovědců. Studenti si při komentované prohlídce zblízka prohlédli především zajímavé plazy ve sklenících (krokodýla, krajtu, varany…), ale i další zvířata chovaná venku (klokani i s klokáňaty) nebo uvnitř (různé druhy papoušků, opice, nebo činčily).
Simulace jednání Evropského parlamentu

V pondělí 13. 6. se vybraní studenti septim a sext zúčastnili simulace jednání Evropského parlamentu. V úvodu se ve formě přednášky seznámili s jeho fungováním, poté pracovali v rámci politických frakci. Akce proběhla v budově Magistrátu hl. m. Prahy pod patronaci europoslance Pospíšila.
Návštěva Poslanecké sněmovny

Studenti 7.F navštívili Poslaneckou sněmovnu. Prohlédli si jednací sál a vyzkoušeli si simulaci legislativního procesu.
Závěrečná konference OPEN 51

V pondělí 13.6. se naše škola zúčastnila závěrečné konference projektu OPEN 51.
Každá škola měla různá stanoviště se svým programem a úkoly pro děti. Skupiny dětí různých škol obcházely stanoviště a strávily časově tak 15-20 minut na jednom místě. Naše stanoviště bylo přírodovědné, zaměřené multikulturně. Proto jsme to pojali přes národní rostliny, většinou stromy nebo rostliny spjaté s danou zemí např. jejím pěstováním či využitím. Děti musely zapojit různé smysly a pak vše správně přiřadit a propojit. Náš program doplnilo poznávání a zařazování zvířat na mapě světa a pak následoval Kahoot - kvíz k ověření získaných znalostí. Stanoviště ostatních škol byla spíše technicky zaměřená, např. roboti, počítače, mix hudby, tak se to dobře doplňovalo. Děti vše bavilo a celkově hodnotily akci jako povedenou.