UDÁLOSTI
JPZ: čtyřleté studium - 2. termín15. 04. 2025 08:00
JPZ: osmileté studium - 1. termín16. 04. 2025 08:00
JPZ: osmileté studium - 2. termín17. 04. 2025
Velikonoční prázdniny 18. 04. 2025
Státní svátek - Velký pátek21. 04. 2025
Velikonoční pondělí23. 04. 2025 08:00 - 23. 04. 2025 13:00
Fotografování žáků a tříd24. 04. 2025 16:15 - 24. 04. 2025 17:00
Pedagogická rada za II. pololetí šk.roku pro žáky 8.E, 8.F a 4.A24. 04. 2025 17:30 - 24. 04. 2025 19:30
Třídní schůzky od 17:30, konzultace 17:30-19:3025. 04. 2025 08:00 - 25. 04. 2025 12:30
Předání vysvědčení žákům 8.E, 8.F, 4.A - 2.,.3. VH akce maturantů, 4.VH - vysvědčení, 5. VH poslední zvonění - zvonInformace o zpracování osobních údajů
Projekt „Společně pro kvalitní život v metropoli“
„Škola se podílí na ověřování materiálů vzniklých v projektu „Společně pro kvalitní život v metropoli“.
Registrační číslo: CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002128, Operační program Praha – pól růstu ČR“, doplněno logem OP PPR (případně i Člověka v tísni).
Vztah k místu a zdravé vztahy v komunitě či sousedství jsou klíčové pro lepší vzájemné soužití, překonávání společenských nerovností a zvyšování odolnosti komunity vůči projevům klimatické změny a jejím dopadům na zdraví a kvalitu života lidí. Projekt Společně pro kvalitní život v metropoli se zaměřuje na rozvíjení úrovně vzdělávání a kompetencí žáků ZŠ k udržitelnému rozvoji a lepšímu soužití v metropoli.
Název projektu CZ: Společně pro kvalitní život v metropoli
Zkrácený název projektu: Společně pro kvalitní život v metropoli
Registrační číslo projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002128
Skutečné datum zahájení: 01.10.2021
Předpokládané datum ukončení: 30. 09. 2023
Žadatel projektu: Člověk v tísni, o. p. s. – Vzdělávací program Varianty
Projekt „Společně pro kvalitní život v metropoli“ je spolufinancován Evropskou unií. Realizace projektu probíhá v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR.
Cíle projektu:
- Pomocí interaktivního vzdělávacího on-line modulu rozvinout porozumění významu zdravých mezilidských a sousedských vztahů a dobrého životního prostředí ve městě.
- Rozvinout kompetence pedagogů ZŠ pomocí vzdělávacího programu a související metodiky, podpořit participativní a respektující přístup k žákům.
- Realizací žákovských projektů posílit vlastní postoje žáků a jejich vědomí o možnosti ovlivňovat své okolí, rozvíjet vztah k místu, kde žijí.